"ඉංගිරිසි පර හැත්ත ගියායින් පස්සෙ අපි මරාගෙ කන්ඩ ආපු  කලු පර හිංගලයො... බූදල්කාරයෝ.. සුදු වෙට්ටිය යටිං කලිසං අඳින පර හැත්ත ...."

නිදා සිටින මහල්ලා දොඩවන්නෙ සිහිනයෙන්ද නැතිනම් අවධියෙන්දැයි හරි හැටි නොපෙනෙයි  දුර්වර්ණ වී ගිය සරොම් කඩමාල්ලක එතීගෙන මුල්ලෙ වැතිර ඉන්නා මහල්ලා අසලින් මුඩු ගඳක්ද වහනය වේ. 

මහනුවර අස්ගිරි මහා විහාරයේ කාරක සංඝ සභාව විසින් මහානායක හිමියන්ගේ අත්සනින් යුතුව රජය වෙත ප්‍රකාශයක් නිකුත් කර තිබුණි. ඉන් පසුව රාමඤ්ඤ නිකාය විසින් ද ප්‍රකාශයක් නිකුත් කරන ලදී. මෑතකදී සියම් නිකායේ කෝට්ටේ පාර්ශ්වය විසින් ද ප්‍රකාශයක් නිකුත් කර තිබේ. මෙම ප්‍රකාශවලින් අදහස් වන්නේ මේ දිනවල මෙරට බුද්ධ ශාසනයට සහ භික්ෂුන් වහන්සේට අභියෝගයක් පැමිණ ඇති බවයි. එමෙන්ම මෙම සතියේදී සියලුම නිකායික භික්ෂුහු නව ව්‍යවස්ථාවක් මෙරටට අනවශ්‍ය බව කීහ. රාමඤ්ඤ නිකාය විසින් කැඳවනු ලැබූ පුවත්පත් සාකච්ඡාවේදී අදහස් දැක්වූ ඕමල්පේ සෝභිත හිමියෝ තමන් අස්ගිරි ප්‍රකාශය අනුමත කරන බව කීහ. අස්ගිරි විහාරයේ නිවේදනය තදබල ප්‍රකාශයක් ලෙස මාධ්‍ය විසින් හඳුන්වාදී තිබුණි. එම ප්‍රකාශය ආරම්භ වන්නේ මෙලෙසිනි.

28 සිනමා පටයට මා මහත් සේ ආශක්ත වී ඇත. ඒ ඇයි යන්න මාගේ මේ සටහන අවසන ඔබට වැටහෙනු ඇත. එනිසාම මෙය හුදෙක් විචාරයක් ලෙස නොව ප්‍රේක්ෂිකාවකගේ කියවීමක් ලෙස පමණක් සිතන ලෙස මම ඔබට ආරාධනය කරමි.

ශ්‍රී ලංකාව තුළ ආකාලයේ මරණයට පත්වන අලි ඇතුන්ගෙන් බහුතරය එවැනි ඉරණමකට ගොදුරු වන්නේ අලි මිනිස් ගැටුමට මැදි වීමෙනි.

එහෙත් යාල වනෝද්‍යානයේ විසූ තිලක් නමැති සද්දන්තයාට මරු කැඳවුයේ රැහේම එකෙකු විසිනි. අලි ඇතුන් අතර සටන් ඇති වීම සුලභව දැකිය නොහැකි බව ප්‍රවීනයන්ගේ මතයයි. කෙසේ නමුත් යාල ජාතික වනෝද්‍යානයේ දිවි ගෙවූ තිලක් නමැති ඇත් රජුගේ වියෝව පරිසරවේදීන් මෙන්ම සත්ත්ව ලෝලීන්ට ද කණගාටුදායක පුවතක් විය.