ඉලුමිනාටික් යන වචනය enlightenment යන ඉංග්‍රීසි වචනයෙන් බිදී ආවකී.එනම් සියලු දේ පිලිබඳව සම්පූර්ණ දැනීම සහ එහි උච්චතම අවස්ථාවයි.ඉලුමිනාටික් යන සංවිධානය  ලෝකයේ සියලු දේ පාලනයට නතුකරගෙන සිටින අතිශයින්ම රහස් සංවිධානය කී.free masons සහ secret society යන නම්වලින්ද අමතන මොවුන්ගෙ මගපෙන්වීම ලෙස හා උපදේශකයා ලෙස ගනු ලබන්නේ කිතුනු ආගමේ සහ ඉස්ලාම් ආගමේ පිලිකුලට ලක්වු සාතන් හේවත් යක්ෂයාය.මොවුන්ගේ තේමා පාඨය  all seeing eye හෙවත් සියල්ල දකින බැල්ම යන්නයි.මෙම ලාංචනය පිරමිඩය වැනි වස්තුවක ඉහල කෙලවරේ තිබෙන තනි ඇසයි.ඔබට මෙම ලාංචනය ඇමරිකානු ඩොලර් නෝට්ටුවේ පැහදිලිව දැකගත හැක.The New world order යනු ඔවුන්ගෙ ප්‍රතිපත්තිය වේ.1700 දශකයේදී පමණ පුද්ගලයන් 12 දෙනකු පමණ එකතුවී ලෝක පාලන බලය නතුකරගැනීමට දියත් කෙරූ මහා කුමන්ත්‍රණයක ප්‍රථිපලයකි ඉලුමිනාටික් රහස් සංවිධානය.මොවුන් සියලුදෙනාම යුදෙව් ජාතිකයන් වන අතර යුරෝපියන් ය.සියලුදෙනාම කිතුනු විරෝදිකයන් වන අතර සාතාන් වන්දනාකරුවන් වෙයි.එම පුද්ගලයන් නම්

ශිෂ්ඨ රටකනම් යන්න පුලුවන් දුර හරිම සීමිතයි..ඒනිසාම ඔවුන් මෙවැනි වර්ගයේ උත්තර දෙන්නේ නැහැ..තාජුඩීන්ගේ පරික්ෂන උනත් එක්නැලිගොඩ පරික්ෂනයෙදි උනත් අදාල සැකකරුවන්ට තියෙන ප්‍රධාන තුරුම්පුව මේකයි..හැබැයි දැන් තාක්ෂනය සහ විද්‍යාවේ දියුනුව නිසා මේ උත්තර වැඩක් නැහැ..නමුත් ලංකාව වගේ රටක මේ උත්තර දීම්වලින් ඔවුන් ලබාගන්න විරාම කාල ඔවුන්ට හරිම ප්‍රයෝජනවත්..ඒ ඒකාලය අස්සේ ඩීල් එකක් දාලා පරික්ෂන අලකරගන්න පුලුවන් නිසා.

එකා දෙන්නා අවදි වූ කුරුල්ලෝ කිචි බිච් ගාමින් තුරු මුදුන් දෙවනත් කරද්දී සෝමා ගෙදර දුවමින් උන්නාය.. රා මුට්ටිය හැංගූ පඳුරේම තියෙද්දී සුමනේ ඒ පසුපස ඇදුනේ තම මිත්‍රයාගෙ දෙවැනි දියණිය වූ ලලිතාට කුමක් වූයේ දැයි සිතමින්ය.. මාන්ස් ජනපදයට පැමිනෙන විට ලලිතා දණගාන වයසේ ළදැරියකි.. හැන්දෑවට එදෙසට යන ගමන් සරම් ඔඩොක්කුවේ දමාගෙන යන වෙරළු ගෙඩියක් පේර ගෙඩියක් කුඩා එකියට දෙන්නට සුමනේද පුරුදුව සිටියේය.. තම සරම් ඔඩොක්කුවට පැන ඔන්චිල්ලි වාරම් කියමින් හිනැහුන දැරිය ඇසිලිනාගේ රුව ගුණ රැගෙන ලොකු මහත්වනු දැක සතුටු වූවන් අතර පිටස්තරයෙකු වූ සුමනේද සිටියේය.. ඈ කොහිද? මේ තරම් පාන්දර    .... මානිස්ද හිරේ විලංගුවේ වැටී සිටින අල්ලපනල්ලේ කෙල්ල කොහි ගියේද.. ගමේ සමවයස් කෙල්ලන් මෙන් ඉලන්දාරින් හා හාදකම් පැවැත්වූ එකියකද නොවේ.. කල්පනාවේම සුමනේද අඩිය ඉක්මන් කලේය .  

මේ වාර්තාව බාහිර ලෝකයා වෙත ළඟාවනු ඇත්තේ කවදාදැයි නිශ්චිතව කීම අසීරු ය. අද (1983 ජූලි 26) පස්වරු 2 සිට හෙට පස්වරු 5 දක්වා ආණ්ඩුව විසින් ඇඳිරි නීතිය පනවා තිබේ. හෙට දවස මහජන නිවාඩු දිනයක් වශයෙන් ප්‍රකාශයට පත්කර ඇති නිසා තැපැල් සේවා ක්‍රියාත්මක නොවනු ඇත. සන්නද්ධ සේනා දැනටත් වීදි සරති. මුළු රටම පුරාම ඇත්තේ මහත් ආතතියකි. වර්ගවාදයේ වා සුළිය ලොකු කුඩා ගොඩනැගිලි හා නිවාස සුන් බුන් බවට පෙරළා තිබේ. ගිනි තැබීම් සහ කොල්ලකෑම් දවසේ නීතිය බවට පෙරළී ඇත. නගරයේ තැන තැනින් ගුවනට නඟින කළුවන් දුම්රොටු නිවසේ කවුළුවෙන් මට තවමත් පෙනේ. දැන් ඔවුන් වෙරළබඩ කෝවිලට පහර එල්ල කරමින් සිටිතැයි සැළ විණ. සිංහල ‘දේශප්‍රේමීහු’ ඉකුත් දෙදින තුළ මහත් ‘වික්‍රමයන්’හි යෙදුණාහ.

මිනීමැරුමකට සැක කරන අයෙක් මම මිනීමැරුවා කියන්නේය. මරපු හැටිත් කියන්නේය. ඔහු නීතීඥයන්ට කියන්නේ මම මිනීමරපු බව අධිකරණය ඉදිරියේ ඔප්පු කරන ලෙස ය.

ඒත් පොලීසියෙන් ඒ කතාව පිළිගන්නේ නැත. අධිකරණයත් පිළිගන්නා බවක් පෙන්වන්නේ නැත. දැනට ඔහු ර'දවාගෙන සිටින ගාල්ල බන්ධනාගාරයේ නිලධාරීහු පොලීසියත්, අධිකරණයත් මැද්දට හිර වී සිටිති. මේක එහෙම පිටින්ම ඔබ ද විශ්වාස නොකරන කතාවකි. මම ද එසේ ය. සියල්ල දැනගන්නට පෙර මේ කතාව පිළිගත්තේ නැත.

කොළඹ නගරයේ වෘත්තීමය යාචකයන් 4000 ක් සිටින බවටත් සැබෑ යාචකයන් සිටිනුයේ 660 ක් වන බවටත් මහනගර සහ බස්නාහිර සංවර්ධන අමාත්‍යංශය කළ ප්‍රකාශය අතිශය ගැටලු සහගත බව පේරාදෙණිය විශ්ව විද්‍යාලයේ සමාජ විද්‍යා මහාචාර්ය දයා අමරසේකර මහතා අවධාරණය කරයි.